Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.09.2012 20:37 - Vip Brother 29.09.2012: Снимки с коментари
Автор: malkotozlo Категория: Забавление   
Прочетен: 5400 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 01.10.2012 18:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image
Ласкин: Ако скоро не ми сложите да ям нещо, ще ви направя всичките на луди.
Мариана: Не знам, на мене лично от снощи ми мирише на пръдня...



image
Я чакай малко сега да полея язвата тука. Направо като няма луканка, ще взема да хапна Къци за мезе. Къцка, ще те схрускам, да знаеш...


image
Ми аз освен да се махам, май... Но поне съм си спокоен. Да бе да...


image
Мизерник.


image
Мариана: Абе я си кажете, на вас не ви ли мирише на пръдня?


image
Абе Мариана, стига с тея пръдни, бе! То няма ядене, а на нея само пръдни й в главата.


image
Айде наздраве, копелета. Току-що идвам, а вече ми писна от вас.


image
Златка: Абе, за какво става на въпрос?


image
Само кажете каква тъпа идея имате и скачам!


image
Не се ебавайте с мене, а дайте нещо за ядене и тогава ще ви покажа какво е истинска пръдня.


image
Ми то аз освен пак да си тръгвам, май...


image
Люска, нямам си на представа за какво става на въпрос тука.


image
Аз открай време не знам за какво става дума. Но той Влади знае...


image
Абе аз всъщност като нищо не знам, откъде знам, че Влади знае? Как можеш да знаеш нещо, като нищо не знаеш? Трябва да питам Влади...


image
Хайде да се правим, че всичко е наред. Едно, две, три...


image
Съвсем неадекватна съм и въобще не знам нито за какво става на въпрос, нито какво правя тук.


image
Слушай ся да ти кажа за какво става на въпрос. Тука сме по бизнес.


image
Виж така като те потупам по рамото как ще ти олекне.


image
Няма ли вече да си ходиш?

 
image
Айде, от мен да мине, тръгвам си, но само, защото съм професионалист.


image
Ох, зле ми е.



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: malkotozlo
Категория: Забавление
Прочетен: 19609
Постинги: 3
Коментари: 1
Гласове: 6
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031